Avtalevilkår for Okam AS
Sist oppdatert: 12. april 2025
Generelle Avtalevilkår for Okam AS
Disse avtalevilkårene («Vilkårene») gjelder mellom deg som kunde («Kunden») og Okam AS org. nr. 925 024 414, ved kjøp av Okam AS sine produkter og tjenester («Produktene»).
1. Avtaleinngåelse og varighet
- Kontraktsinngåelse: Kunden aksepterer Avtalen ved å skrive inn en bekreftelseskode som mottas på SMS. Dette anses som juridisk bindende. Ved motstrid mellom Vilkår og Ordren, går Ordren foran.
- Varighet og oppsigelse: Avtalen løper inntil den sies opp av en av partene med én (1) måneds skriftlig varsel til hei@okam.no.
- Overdragelse: Kunden kan ikke overdra Avtalen uten skriftlig forhåndssamtykke fra Okam AS.
2. Betaling og ansvar
- Vederlag: Kunden betaler vederlag som fremgår av Ordren. Alle priser er eks. mva. Betalingsfrist er 14 dager fra fakturadato.
- Ansvar: Ved avtalebrudd skal forholdet rettes innen rimelig tid. Ansvaret er begrenset til verdien av den aktuelle tjenesten per skadetilfelle.
- Manglende leveranse: Dersom Okam AS ikke leverer avtalte tjenester, har Kunden krav på tilbakebetaling av innbetalt vederlag for den delen som ikke er levert. Tilbakebetaling skjer innen 14 dager.
3. Øvrige bestemmelser
- Kundens ansvar: Kunden er ansvarlig for å oppgi korrekte opplysninger om egen virksomhet og kontrollere avtalen før oppstart.
- Endringer: Okam AS kan endre Vilkårene med én måneds varsel. Økonomiske vilkår endres kun ved ny avtaleperiode.
- Drift: Okam AS garanterer 99% oppetid på månedsbasis. Dette gjelder ikke ved planlagt vedlikehold eller forhold utenfor Okam AS sin kontroll.
- Lovvalg og tvister: Avtalen reguleres av norsk rett. Tvister løses i minnelighet eller ved Oslo tingrett.